perfekt dag

Just nu ser min position ut såhär:



sängen alltså och ja jag har börjat missbruka webbkameran xD

Det har varit en lång dag idag. Skulle gärna ha sett den kortare då någon vid sådär halv åtta bestämde att katten skulle släppas in i mitt rum. För alla som vill veta är Ivan den finaste, gosigaste och charmigaste katten i världen, visst. Jättefin men inte när han hoppar och "dödar" allt som rör sig under täcket. Typ tårna. I alla fall gick jag upp vid åtta tror jag eller strax efter. Tittade lite på SoYouThinkYouCanDance och åt lite frukost i långsamt tempo. Slappade hela förmiddagen och gick en sväng till Oliva och hämtade bilderna som hon en gång tog på mig. Det var ju ett tag sen men det har inte blivit av helt enkelt. Ibland har man inte tiden eller orken eller lusten. I det här fallet finns det nog en glömska bakom också. 
 
Kvällen har spenderats tillsammans med Jessica med picknick utanför slottet. Helt perfekt. Melon och chokladrutor och massa prat som bara behövdes. Helt perfekt.

Nu har jag försökt ladda upp bilder i tion minuter och det går inte. jag gör det i morgon. Nu ska jag läsa färdogt alex schulmans blogg. Fantastisk är den. Brilliant. GE DEN EN CHANS: GÖR DET. Jag älskar den. Klicka på "här är den" för att komma till den. HÄR ÄR DEN


Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0