I'm not perfect but I'm okay with that

Nu sitter jag här igen efter en ny dag i skolan. Det har inte hänt så mycket idag. Jag hade planer på att gå till "tandläkarn" eftersom jag inte hade hunnit träna på franskaläxan men så blev det inte. Jag tyckte att det kändes fel, vilket det ju var. Så jag gick dit och gjorde läxan. Det gick bra. sen har jag och cornelia gjort får vanliga lilla grej. Några bilder från det.





Det här är jag

Och det där är också jag. När jag fixade bilderna lite i photo shop ville jag prova att redigera som en riktig storbloggare. Sagt och gjort. Nu är jag inte så där jättebra på det men jag är ju smalare på övre bilden helt klart. Är det inte sjukt att det går att göra så? Men vi kan det i vårat samhälle och till och med i modebranchen där alla är smala redigeras man till smalare. Jag är inte perfekt men det gör inget.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0