Je suis suedoise et je ne parle pas franciase

Haha, jag skrattar lite åt mig själv i ironi. Vad har jag gett mig in på. Jag och Petter ska spela upp en teater, eller en liten diaglog på franskan imorrn. Alltför Astrid. Hon verkar ha skyhöga förväntingar så det är till att få det bra. GOSCH DET KOMMER ATT SUGA.

Jag taggar mest inför Karrofesten nu. Jag håller på och fixar på klänningarna som jag och Siri ska ha. Det kommer att bli toppen. Jag lägger ut bilder på torsdag. Än så länge är det hemligt.



Visste ni att kattungarna och hundvalparna på de söta vykorten är döda, uppstoppade med ståltråd och formade precis som vi vill? Nu vet ni. Nu kommer ni aldrig köpa vykort mer med de söta kattisarna. Inte jag i alla fall.
Alltså jag gapad verkligen bara när jag fick veta det. Usch vilken hemsk värld vi lever i.



BYE


Kommentarer
Postat av: Carro

Fruktansvärt! Jag slutade köpa sådana kort när jag skaffade mina missar! Nu ska jag se till att övriga världen gör det också!

2009-12-15 @ 22:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0