Något att älska

saker jag älskar

Min familj - utan dem skulle mitt liv vara väldigt tomt, svart och meningslöst

Mina vänner - en världen utan vänner är en trist värld

Min kamera - kanske mer känslan av att lyckas fånga något

Att ligga i solen och bara vila - finns det något skönare än att känna solens varma strålar

Att sitta inne med en filt, en bra film och massa godis - bara så skönt

Min dator - Utan den skulle det aldrig gå. Den är min vän och arbetskamrat 

Julen - må vara en klyscha men den är fin

Mina sängar - eftersom jag har två så får de bli dem. Älskar båda. Visst täcket är att döda för hemma hos mamma men sängen hos pappa är inte dum den heller.

Mina rum - Tycker om dem också och de är också två. Tycker om dem båda fast jag aldrig städar.

~






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0