Månda morgon kl 09:33

Okej nu är den 34 och innan jag hr hunnit färdigt vet man inte vad klockan är. På bussen idag var det skumt. Mitt i rondellen vid parkehallen så stod det en traktor parkerad. JA blockerade hela vägen. Bussen blev stående bakom och kom inte förbi. Alla bilar bakom blev också stående och det var kö genom hela rondellen och längs hela vägen också. Säkert till Marieberg också. Haha. Det var ganska kul att se. Jag slår vad om att traktornissen var och köpte kebab.

Det var iaf hur varmt som helts där inne och man hann bli rätt irriterad. Vi visste ju att vi skullle få hum-hum av Gunnar. Men sen lostande det och bussen började rulla igen. Puh.

Nu väntar matte B. Har jag inte redan dött så komme rjag göra det då när jag för IG på mitt prov. Dör jag inte då dödar annmarie mig för att jag var lite sen med min engelskareflektion. See you in heaven guys.

Överlever jag mot alla odds dagen, väntar en härlig vecka framför mig. Älska sam-prov och franskläxa. YEAHA. Det här är veckan då datorn inte existerar utan bara samboken och franskaglosor. 37 stycken för att vara exakt.

Nu är klockan 09:42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0