Minns ni mig?

Okej, ge mig priset för årets sämsta bloggare. Hanna Schuitema, the worst blogger in the world. Det låter som en något jag skulle kunna ta på mig så dålig som jag är.

Nu är det här ju inget jag går och ältar dagligen för det skulle ju bara vara dumt. Oj vad jag är dålig på att blogga...helt världelös. Det känns ju onödigt eftersom det finns andra saker här i världen. Hursomhelst. Imorgon är det skola igen. Ett helt lov har passerat och jag har hunnit med en hel del. Som den dåliga bloggare som jag är har jag säkert inte skirvit något om mina planer inför höslovet men jag kna ju berätta dem nu istället.

Jag har varit fyra dagar i Berlin. Jag gillar Berlin. Det är en speciell stad och det är svårt att föreställa sig att det har gått en mur där -för tjugo år sen. Den känns lite som stockhoölm fast större. Alltså inte som andra städer som Paris och London( som jag aldrig varit i men min londonkunskap är grym trots allt) Jag ska lägga in bilder någon dag när jag har hunnit se vilka som är fina och vilka som kan behöva photo shop.

Resten av lovet har jag inte gjort så mycket. Kollat in hur det gick i fototävlingen i Skara:

Bamparam...

Jag låter tystnaden tala.

Sen har jag inte gjort något annat än att shoppa upp hela studiebidraget på två par jeans och två BH:ar (igår)

Idag har jag städat och varit på promenad med mamma. Det var skönt men vädligt kallt.




Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0