yOU CAN CALL ME strange

Oki så här är det. I fredags skulle jag posta ett inläg. Jag skrev det. La upp en bild och stängde av datorn. Lyckat. I alla fall så skulle jag berätta att jag skulle på kulturnatten. Det är ju lite sent nu.

Jag brukar ju vara försenad med saker. I bloggen. Kulturnatten var i alla fall som den brukar vara. Kall, varm, ont i fötterna, trött, för mycket godis, dans och musik.  Vi såg mest dans för våra kompsiar dansar ju. De är grymma allihopa. Synd bara att kameran la av efter fem minuter.

Sitter och pluggar nu samtidigt som jag gör annat. Glosboken + Hanna = Sant. Latin är det. Som jag pluggar alltså. Jag får se hur länge jag blir kvar på latinet. Petra=latinlärare vill att jag ska sluta. Hon frågade vad jag tyckte om latin. Jag gav henne ett ärligt svar och hon tycker att jag ska sluta för att jag tycker att det är tråkigt och mitt humör smittar av sig på alla andra. Tack petra. Jag ville bara gå färdigt den här kursen och känn att ingenting mer i skolan får krångla. Men jag får se hur det löser sig. Jag ska prata med syo med nån dag. Hon var sjuk i fredags då vi skulle ha prata :(

I alla fall så tycker jag att det är sjukt oproffsigt och taskigt av Petra att säga så. Det har hon väl ingen rätt till. Hon skulle inte ha sagt så om hon inte "kände" mig. Samtidigt som jag "stör" kommer hon stötta mig i vilket beslut jag än tar.

TACK PETRA: TACK.

Imorgon är det skola. IGEN. Det är alltid skola lixom.  Men det lär bli som vanligt. Måndagar är typ en sak. Flexhäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0