Hej

Hej!

Sitter här och väntar på ingenting. Sitter mest framför datorn och slappar. Faceook krånglar värre än värre och jag undrar om jag är hatad av någon högre makt(=Facebooks skapare eller nått) i alla fall så har vi inga direkta läxor idag så det utnyttjade jag ju.

Idag hade ettorna med sig holländare. Ha jag kommer ihåg när det var vi som hade med dem. Eller inte jag då men massa andra människor som hade det. Man stirrade verkligen på dom som apor i bur. haha. Lite så var det väl nu också. Menmen. Jag kommer ihåg att de hade knostiga kläder. Typ nittiotal. eller nått sånt. Hursomhelst. JAg hade ingen holländare och har ingen nu heller.

En annan lite rolig sak som jag upptäckte idag var att Anton visst också kollar på Suoernatural. Eller han håller på med första säsongen. Men det är ju att kolla. Det bästa var att han hade säsong två och tre också. Och dem har jag ju lixom väntat på. Han sa att han skulle kunna kopiera dem till mig. YES!

För er som inte vet så handlar de tom två bröder (Dean och Sam) som jagar övernaturliga saker. Demoner, spöken, vampyrer och sånt. Haha. Det låter insane men det kan vara sjukt läskigt. Jag skulle aldrig t.ex. säga bloody Mary tre gånger framför spegeln. Never gonna happen säger jag bara.


Skulle du?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0