bio ikväll

Sitter här med en skål glass och väntsr på att Siri ska komma hit. Ikväll blir det bio och äta på stan tillsammans. Vi ska se "Prinsessa" filmen som handlar om Maja som vill bli skådespelare men har oddsen emot sig eftersom hon är överviktig och klumpig. Filmen tar upp folks fördomar om övervikt oc lite allt möjligt. Den har ju fått bra kritik så den är nog bra.

Min favorit skådespelare är med där. Eller i alla fall av de svenska. Ananastasios Soulis. Han som är med i "Den bästa sommaren" och "Underbara älskade" Bland annat. Tycker han är grym och har nog sett typ alla filmer med honom. Kind of nördigt men ändå. Han ser ju grymt bra ut också. Får jag lov att säga. :D Ska bli kul att se honom här.

Shit jag känner mig grymmt knäpp nu men hur soom helst. Bio med Siri kväll.



Från Prinsessa :p


Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, borde se den filmen! Stasse är ju otrolig!

2009-09-20 @ 19:45:28
URL: http://www.livetenligtlinn.blogspot.com
Postat av: Hanna

Han är bäst. Älskar verkligen honom som skådis. Fast det här är inte hans bästa. Men ändå bra. Bäst.

2009-09-20 @ 20:01:52
URL: http://hannashuitema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0