Hej!

Hej där.

Har nog kommit fram till en design som jag gillar och kommer ha förhoppningsvis ett tag. :p

Den här dagen har varit grymt lång. Från 8:40 till 15:40 och då slutade vi ändå lite tidigare. Jag känner på mig att torsdagar kommer bli tuffa. Matte, Historia, Samhällskunskap, svenska och engelska. De längsta lektionerna i veckan också. Shu.
Det var segt med massa genomgångar osv. Bl.a. så gjorde Orsa som är utbytesstudent från Albanien en redovisning om Albaninen på engelskan. Hon var grymm. Jag skulle aldrig våga stå inför trettio pers och hålla företag på ett främmande språk. Modigt. Det var intressant trots att jag var så grymt trött och satt och gäspade mest hela tiden. :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0