Skara, Rosalis och Deed

Igår var en rolig dag då det hände en hel del.

Jag gick upp klockan halv sju för att jag och pappa skulle hinna i tid till fototävlingen i Skara. Vi åkte hemifrån vid halv åtta och kom fram ca kvart över nio.  Tävlingen var rolig. Den gick ut på att man under några timmar skulle ta tolv olika foton i följd på olika teman. Man hade bara en chans per bild så inget raderande där inte. Jag får väl säga att det gick okej men inte mer. Jag tyckte det var väldigt svårt med temana. Men det var jättekul och spännande att var med och försöka hitta på roliga ideer till temana. Även om man blev missnöjd med åtta av fyra bilder typ.

På kvällen blev det först Rosalis med en massa härliga tjejer. Det var väldigt mysigt. Sen gick vi till Deed där Jessica från A-klassen och Hanna som går estet, skulle uppträda. Det var också mysigt men väldigt trångt. De var väldigt duktiga så det var jättemysigt.

Sen blev vi kvar där ett bra tag och fikade och satt och pratade.



Tema "Näsa"



Tema "Lekfull"



Tema "Skyltfönster"



Tema "Fruktbärare"



Tema "Liv o rörelse på stan"



Tema "Ris"



Tema "Uppåt väggarna"



Tema "Pondus"



Tema "Kalas"



Tema "Fara"



Tema "Vinkel"



Tema "Skrot"


Kommentarer
Postat av: Carro

Coola bilder! Tycker att du ska ställa upp i metro Photochallenge. Mer info på www.metrophotochallenge.com. Kram

2009-10-02 @ 21:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0