A small girl in a big world

Jag hade en märklig känsla i magen idag. Det hela börjar ju sedan långt tillbaka då örebro beslutatade för att ndra om hela bussnätet. Den första april byttes de gamla linjerna ut mot nya. Idag åkte jag med de nya bussarna för första gången. Eller de nya linjerna. I alal fall så klev jag på på "fel" sida av vägen för att komma till stan. Väl där var jag tvungen att gå av på våghustorget som jag inte gjort på typ ett år. Sen fick jag stå där och knappt veta vilken buss som jag skulle med. Allt var så stort. Våghustorget hade blivit större. Allt var stort och jag var liten. Som den jättelilla tjejen i den jättestora världen.

Nu sitter jag och tittar på greys anatomy. Jag har plockat mina ögonbryn och det kan jag säga behövdes. Men nu är de fina och nyplockade och jag känne rmig otroligt fräsch.




       /\
        |
        |

Våghustorget



               /\
                |
ögonbryn |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0