blen d

Har precis kommit hem från skolan och upptäckt att open office inte fungerar som det ska. Det känns tryggt och bra eftersom jag har en uppsats att skriva. Hm undrar hur det här ska gå. Det kanske kommer att fungera snart. Jag får helt enkelt prova igen. Jag har en hel upp sats på tre sidor om vetenskapen under renässansen. Det gillas...not.

Nu kanske det funkar igen. Det verkar i alla fall så. Det är väl bäst att jag sätter igång med det hela. Då kanske det blir färdigt nån gång. Jag ska hinna träna idag också. Det får bli ett pass funktionell träniung tror jag. Det är ganska tråkigt men tar inte så lång tid och är ändå ganska effektivt. Det är nog rätt bra.

Nu beger jag mig till pluggland ett tag. På med spotify bara.

blend=länk

min spellista :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0