A lion wouldn't cheat on his wife, tiger wood

Det verkar inte som om det där med att hålla igång min blogg. Jade planerat med bilder från i fredags men jag har inte orkat riktigt. Men inte för att jag tror att det spelar någon roll. Men jag vill bli bättre på det. Det vill jag verkligen. Ny desgin är det iaf. Denna gången gjord av mig själv. Ganska nöjd trots allt. Helgen var ganska slapp. JAg var hemma och tog det lungt. Inget fel med det. Det gillar jag väldigt mycket. Skolan har ju kommit igång ordentligt nu och våra lärare har fått något ryck. Typ har blivit besatta av att dela ut läxor. Det är som en drog för dem tror jag. De bara delar ut och delar ut utan hejd. Ingen i klassen har hjärta att säga att det är bra nu. De ser så lyckliga ut.

Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? Trött.
Kläder just nu? Randig tröja, lila kofta och två halsband
Musik just nu? Ingen.
Sommarplaner? PEACE AND LOVE
Hur många kuddar sover du med? TRE!
Spelar du nåt instrument? Nej saknar totalt all form av musikalisk begåvning
Morgon- eller nattmänniska? JAg tror att jag har lurat mig själv till att älska sena kvällar.
Vem är viktigast för dig? Family
Bio eller promenad? Bio
Är du kittlig? Ja men jag berättar inte var
Snarkar du? Nej. Fast en gång vaknade av att jag gjorde det, det var skämmigt
Stjärntecken? Våg
Äckligaste insekten/djuret? Jag är sjukt rädd för fåglar men skalbaggar och nattfjärilar är också rätt äckligt
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga! Eller vara supersnabb. Som blixten.
Vad vill du jobba som? Helst vill jag inte jobba alls. Jag vill till landet ingenstans där man aldrig blir vuxen
Stökigt eller välstädat? Stökigt.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Absolut men det vågar jag egentligen inte
 Gillar du att sjunga? Ja men inte inför andra
Anser du att du är stark? HAhahahaha
Vad gör du om du får hicka? Gråter
Vad längtar du mest efter just nu? Värme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0