Sometime too soon

Skola i morgon. Kan ni tänka er. Skolan startar på en torsdag WHY, Varför i hela friden. Nej dra mig baklänges. Så är det dock. Halv sju ringer klockan och jag måste pallra mig upp i mörker igen. Det känns inte som det roligaste men vi har ju haft lov rätt så länge nu redan så det är nig helt ok. När jag tänker efter.


Det har varit ett mycket roligt lov får jag lov att säga som startade med Karrofesten och slutade med att jag sitter här och där i mellan kom jul och nyår. Jippie. Det var bra. Ajg fick roliga presenter, hade mys med min familj och tillbringade nyår med roligt folk. Mina vänner. Annars har det blivit en heldel latande föär min del men jag bryr mig inte så mycket. Det är sån jag är. Jag är lat by nature.

Man har aldirg fått träningsvärk från att spela TV-spel förrän nu. Nu lovar jag att man får det. Med Wii sports får du en garantierad tränigsvärk efter bara ngra få tennismatcher(kasnke 100) Pengarna tillbaka om du inte ör nöjd.

Så lkänns det ungefär. Jonis har köpt Wii och jag har fått treäningsvärk- Det känns ju bra. Måäste börja träna lite mer.

Nu ska jag gå och duscha!



Längtar du också dit?  ^


                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0