The scientist


Hej där. Jag lever.

Har varit på störtmysigt fika hemma hos Julia som fyller 18 i morgon. GRATTIS TILL DIG. Det var verkligen hur trevligt som helst och förgyllde min dag totalt. Annars har jag inte gjort något speciellt den här helgen. I torsdags var jag dock i Romme och jag har faktsikt bilder därifrån. Jippie!!!

Dom har jag snott från mig själv. JAg tycker om att sno.

Nu ikväll väntar wallander med sis. Älskar wallander. Eller inte älskar men tycker om.









Imorgon väntar en vecka som bara innebär att jag säger farväl till mitt liv och öppnar mina armar för renässansen.

Vi kanske hörs någon gång.

Känns som jag borde säga något.

Hejdå...

...Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0