Utkast: Juli 10, 2010

Det känns lite att tiden ofta går för fort, rinner i väg, försvinner innan man hinner tänka så mycket. Jag kom ju hem från peace för nästan en vecka sedan, i söndags. Då tänkte jag slänga in ett inlägg med lite bilder på måndagen. Så blev det inte. Det kan ha att göra med att jag blev väldigt förkyld och inte hade någon lust att sitta och skriva. Nu mår jag lite bättre även om näsan inte är vad den borde.

Peace var i alla fall bortom allt vad jag förväntat mig. Mycket mycket bättre och det känns väldigt bra.

Nu är det såhär också mitt i allt att min dator är helt vansinnig och jag har försökt att skriva mer på detta inlägg men det går inte att posta. Det här är det som finns kvar i utkast så det är så det får bli. Ledsen för det men jag orkar inte skriva en gång till. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0