FeeI - I just wanna feel

l -


Jag ville bara lägga in några bilder och skriva något som skulle få läsaren att tänka efter och få något av en uppenbarelse. Något fint och djupt och känsligt. Men jag kanske inte är sån. Inte idag i alla fall. Men jag lyssnar på så fin musik just nu och jag känner mig stämningsfull. Jag vill kasta mig ner för ett berg och känna friheten. Sen vill jag landa på fötterna.

Prinsessan vegs idag. Säger man så? Vegs? Det låter ju fel. Hon gifte sig och fick en prins. Jag tänkte inte titta men jag gjorde det ändå. Kollade på hennes klänning på allas klänningar. Cronelia var den tredje kommentatorn och det störde mig. Sen blev jag det själv. När hon hade gått. Jag tycker att bröllopet kändes lite för mycket. Klänningen var inte fin, kyrkan var inte fin. Vad hände med fyra präster? Sist jag kollade räckte det med en. Men så är jag ju inte prinsessa heller.

Har ni någon gång gjort egna maränger? Om inte så gör det.


Det är det bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0