If I only could make a deal with god and get him to swap our places as we run up that road

Det är torsdag kväll och jag sitter här och tittar på en dokumentär om morden i arboga. Det är otrevligt. Fast mamman är stark på nått sätt. Hatar inte mördaren till sina barn. Inser att hon fått sitt straff. Men det är så hemskt. Jag har lite ont i halsen också men jag tror det går över tills imorgon. Jag hoppas i alla fall det men det får vi se.

Imorgon är dagen då jag också måste börja packa. JAg tar inte med mig datorn. Det är för riskabelt. Däremot åker kameran med. Det är bara ett måste.  JAg måste bestämma vad jag ska ha på mig också. Med mig.

jag nått mer finns det egentligen inte att säga idag eller ikväll eller vad det nu är. Kväll.





Det var länge sen jag la upp en bild så jag gör det nu


puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har en liten fråga, tjänar du pengar på din blogg? Kram www.jossis.se

2010-04-05 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0