jag...

....läste en gång i en blogg om hur man skulle få en bra blogg. Enligt bloggaren skulle man uppdatera ofta. Helst en gång per timma. Jag tror det var nått sånt i alla fall. Jag tänkte att jag kunde pröva det idag och i morgon. Det blir en jäkla många blogginlägg.


Så vad har jag gjort idag. Jag har lämnat i en bok på bibblo. Jag riskerade att få en räkning men inte nu längre. Mohaha.

JAg har lärt mig hjärt-lungräddning på en docka som heter mini-Anne hon är precis som en riktig människa fast hon är liten.

I morgon är det kristihimmelsfärd vilket är också lika med ledigt från skolan. Eftersom skolan också är en plats som betyder arbete har vi väldigt mycket att göra.  Matteprov, Franskaläxa, Naturkunskapredovisning, Engelska, Historiainlämning.

In Your face students. Jag kan känna lärarnas glädje. Skadeglädjen åt att de ger oss den här klumpen. De måste tycka at  det är skoj för de gör så ofta. men vi låter dem hållas. Vi vill inte göra dem ledsna.



läxberg ^

ses kl 17.49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0