you are beautiful and it's true

det är bara att inse. Personen som äger den här bloggen är inte så aktiv. I det här fallet finns i alla fall ett skäl och det har med skolan att göra. Det är mycket nu. Väldigt mycket. Idag skrev vi nationella prov i matte B och jag har int emått så bra över det eftersom jag failade på det senaste provet. Men idag kändes det bra och jag tror att det gick bra.
Sedan är det som det är. Allt som allt är jag rätt förvirrad just nu. Jag vet inte vad det är men så är det. Ibland finns det ingen förklaring på problemet.

Jag har gjort en ny design igen och aledningen till att den här bloggen byter utseende har att göra med att jag blir så rastlös när det är nått som inte är hundra procent som jag vill ha det. Alltså det gäller typ mitt rum, min blogg, min bänkt när det är nationellt prov. Jag lägger uppp godiset och frukten på ett mysigt sätt osv osv.

Snart är det sommarlov. Jag ser ut att vara utan jobb så om nåogn har ett jobb på luven så kan ni plocka fram det nu. Annars är det peace and love jag väntar mest på. Sen aknske det blir Malta with the family också. Vi får se. Just nu finns det ju också ett askmoln. Annars blir det nog en lugn fin sommar. Det är fint att vara hemma också.

/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0