It's a cup cake generation

Hejdär!

Länge sen sist!

Såhär i höstmörkret, denna dag i november, blev ja så sugen på att baka något fint. Så det gjorde jag också. Fina muffins blev det. Jag känner mig riktigt duktig till och med. I morrn är det psykologiprov så det måste jag öva duktigt till. Kanske tar jag en muffins och sätter igång nu efter maten! Det behövs.

Annars flyer väl det på ganska skapligt. Det går frammåt så sakteliga. Det är läxor, prov och julspel här och där. Helt plötsligt har man en och annan körlektion också. Uppkörning är också bokad på hemligt datum. Alltså komme ringen få veta det mer än jag, mina päron och emma bergman som min fina kompis heter. Vi är ett fint team. Vi mot vägverket.

I slutet av veckan väntar något skoj. Då blir det harry potter film :p Sista filmen första delen står på schemat.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0