it's a broken hallelujah

sitter med mjukisbyxor på men med bh:n innanför myströjan. Det är ju lite skevt. Men jag klarar mig. Spotify sätter på FF för andra gången. Jag vill inte ha FF- Inte nu. Men spotify vill.

I morgon är det FN-rollspel. Vi ska leka att vi är FM och sitta och diskutera klimaet. GRattis Hanna du ska reprensentera Saudiarabien. Det är samma sak som att representera olja. Olje-skit-land. Shit vad vi kommer bli sönderköttade av alla andra. De hatar oss nog redan.

Mamma mia jag vet inte vad jag ska göra. Träna på öppningstalet känns inte lika roligt längre. Jag kan det redan.

Dear Mr Chairman, honoured delagates, representatives of UN...

...Och vad händer i helgen? Jag är sugen på att mysa. Jag är på myshumör! Det blir nog hemmamys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0